reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Pásztor

Dávid Pásztor

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent politológie a bývalý študentský richtár a kto vie, čo budem. Mám záľubu v písaní, no niekedy sa moje slová nedajú zaradiť do žiadneho z literárnych žánrov. A preto blog. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

"Mama ťa dala do decáku"

Dávid Pásztor

"Mama ťa dala do decáku"

Síce som si povedal, že už na to kašlem, ale nedá sa. Nie, keď je toľko tupohlavov.

  • 20. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Čech a Bosniak - sú homosexuáli a vzťahy sú pre nich dôležité

Dávid Pásztor

Čech a Bosniak - sú homosexuáli a vzťahy sú pre nich dôležité

Prednedávnom som sa snažil ukázať akýsi pragmatický význam homosexuálnych vzťahov. A keďže máme ten Deň ľudských práv, nechal som prehovoriť dvoch mojich známych z Európy, ktorí sú homosexuáli. Jeden z Česka a druhý z Bosny a Hercegoviny mi odpovedali na otázku: Čo je pre nich dôležité vo vzťahoch a prečo?

  • 10. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Volím nohami

Dávid Pásztor

Volím nohami

Takže, pozrel som si Hríba a jeho hostí. Aj som sa na to už vyspal, lebo na niektoré vyjadrenia som sa musel vyspať. A teraz mám názor, že treba voliť nohami.

  • 5. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
Prečo poviem "Nie" siedmeho februára

Dávid Pásztor

Prečo poviem "Nie" siedmeho februára

Ako iste viete, referendum o rodine bude. Ak by neboli otázky mätúce a možno aj proti ľudským právam, možno by som nepovedal, že bohužiaľ.

  • 27. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 130
Zdravotníctvo

Dávid Pásztor

Politika Zdravotníctvo

Nechcem a ani nebudem rozoberať odvolanie dua Z, či ako ich teraz volajú. Rozoberať budem práve tú dôležitú omáčku naokolo. Je to hlavne obstarávanie, správne rady a starostlivosť nemocníc.

  • 9. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Výlet do hlavného mesta, časť prvá

Dávid Pásztor

Výlet do hlavného mesta, časť prvá

V jeden deň som sa rozhodol a na druhý deň o trištvrte na štyri ráno som už sedel vo vlaku. No to som ešte netušil, čo ma čaká.

  • 11. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Načo ho máme, keď tam nikto nie je

Dávid Pásztor

Politika Načo ho máme, keď tam nikto nie je

Predpis č. 45/1989 Zb. Zákon Slovenskej národnej rady o poslancoch Slovenskej národnej rady, §10, odsek 1 - Poslanec je povinný sa aktívne a iniciatívne zúčastňovať na rokovaniach a prácach Slovenskej národnej rady a jej orgánov, do ktorých bol zvolený, a svojimi znalosťami a skúsenosťami prispievať k riešeniu prerokúvaných otázok.

  • 6. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Pomýlené Svety

Dávid Pásztor

Pomýlené Svety

Dokázal som si nájsť medzierku v čase absolventa, ktorého je naozaj neúrekom. No na druhej strane aj žalostne málo, lebo veď treba dohrať hry, čo sme nestihli počas akademického. A zavítal som na Svet práce.

  • 6. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Kocúrkovo alebo Len aby sme v hanbe neostali

Dávid Pásztor

Politika Kocúrkovo alebo Len aby sme v hanbe neostali

Ak sme ako národ pozadu, tak teda poriadne. Čo však v prípade, keď až tak veľmi chceme dohnať USA, že sme ju preleteli a pristáli v Číne?

  • 4. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu