reklama

Kocúrkovo alebo Len aby sme v hanbe neostali

Ak sme ako národ pozadu, tak teda poriadne. Čo však v prípade, keď až tak veľmi chceme dohnať USA, že sme ju preleteli a pristáli v Číne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie náhodou používam názov diela pána Chalupku. Naozaj sa to tu celé podobá na také veľké Kocúrkovo.

Na jednej strane je tu kauza Matovič vs. Procházka. Kde mi nedáva zmysel taká malá otázka, nech to už je pravda či nie. Prečo by Procházka šiel za Matovičom, aby mu pomohol s podvodom, keď pár rokov pred tým mu vyhovoril návrh zákona a neskôr ho vydal za svoj? To sú len informácie z viacerích blogov.

No a na druhej strane je tu koaličné rozhodnutie vymeniť Ústavu za Bibliu. Tam mi taktiež vŕta otázka v hlave, prečo je to proti prírode, Bohu, rozumu a Boh-vie proti čomu ešte, ak si to stvorila sama príroda či sám Boh? Mne to smrdí jemnou schizofréniou. A to, že to niekto nevie pochopiť, nech sa so svojou obmedzenosťou vysporadúva sám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čiže, aby som to ukončil otázkou. Nezdá sa vám, že sa tu rieši akosi príliš mnoho nezmyselných vecí?

Dávid Pásztor

Dávid Pásztor

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent politológie a bývalý študentský richtár a kto vie, čo budem. Mám záľubu v písaní, no niekedy sa moje slová nedajú zaradiť do žiadneho z literárnych žánrov. A preto blog. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu