reklama

"Mama ťa dala do decáku"

Síce som si povedal, že už na to kašlem, ale nedá sa. Nie, keď je toľko tupohlavov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Včera sa mi do ruky dostalo vydanie Nového Času. Ani by som sa nebol býval pozastavil, ale keď som ho prelistoval a zistil, že si dali urobiť anketu o účasti na referendum. Ono by to tiež bolo O.K., keby tam neodpovedali ľudia, ktorí sú dokonale zbehlí vo všetkom. Dokonca jeden povedal, že síce nevie o čo ide, ale ak to referendum bude aj v Hriňovej, tak pôjde.

Alebo pôjdu, lebo sú kresťania.

V tom čase, na smeráckej televízii reprízovali "Predvolebný rok 2015". No a práve tam bol rozhovor s veľmi dôležitým predsedom veľmi dôležitej SNS. Okrem iného sa vyjadril aj na adresu referenda. Vraj vyzývajú svojich voličov k účasti na referende. To by nebolo tak zlé, 4,9% je naozaj prevratné číslo. No potom prezradil, že máme jedinečnú možnosť dokázať svetu a Európe, že ctíme tradičné hodnoty. Ja mám taký pocit, že máme možnosť dokázať všetkým, či sme naozaj blbí. Slovenský národ, ešte stále mám v tebe dôveru, nesklam ma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom večer som našiel spot Aliancie proti hipsterom. "Kde je mama? Mama ťa dala do decáku!"

Dávid Pásztor

Dávid Pásztor

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent politológie a bývalý študentský richtár a kto vie, čo budem. Mám záľubu v písaní, no niekedy sa moje slová nedajú zaradiť do žiadneho z literárnych žánrov. A preto blog. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu