reklama

Volím nohami

Takže, pozrel som si Hríba a jeho hostí. Aj som sa na to už vyspal, lebo na niektoré vyjadrenia som sa musel vyspať. A teraz mám názor, že treba voliť nohami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Ten pocit, keď máte už beztak pochabé citové argumenty a keď vám aj tie dôjdu, poviete "Čo ja viem?".

Ale nepredbiehajme. Mam taký súhrn myšlienok, ktoré nám predložili páni Chromík a Šust.

Referendum nie je ani tak o zákazoch, ale o pocitoch.

Ak sa ma spýtajú, čo chcem, spýtam sa, čo chce spoločnosť.

Deti potrebujú ocka a mamu, lebo to je princíp.

Referendum je zle pochopené. Ono nie je o tom, aby sme nepovolili náhodou niečo, čo už aj tak je zakázané v ústave.

Princíp je vlastne ten, aby sa o manželstve medzi ženou a mužom hovorilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby bolo jasné, keď nechcete mať deti, tak nech vám ani nenapadne ísť do posvätného zväzku manželského, lebo bude zle-nedobre. 

Existujú dva druhy manželstiev. Tie s potencionálom na deti a tie pochab(l)é bez potencionálu na deti.

A ak poviete nie daru dieťaťa, ste zlý, veľmi zlý človek. Ak ste starý, či nemôžte mať deti, to je samozrejme výnimka.

Ak poviete svojej žene áno, no zároveň nie potomstvu, urazili ste ju.

Ak nemáte deti, niečo pravé orechové tomu chýba.

A posledné, ak niečo je v zákone, spoločnosť podľa toho žije. Ak niečo nie je v zákone, spoločnosť podľa toho, počkajte si, nežije.

A o tomto chaose nás presviedčajú. A nie, v predchádzajúcom príspevku som sa mýlil, nie je správnu ísť hlasovať. Je správne na to kašlať.

Dávid Pásztor

Dávid Pásztor

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent politológie a bývalý študentský richtár a kto vie, čo budem. Mám záľubu v písaní, no niekedy sa moje slová nedajú zaradiť do žiadneho z literárnych žánrov. A preto blog. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu